contact
News
Slim uit eten
Gepost door Lonneke Boel op: 20 september 2019 in: Lifestyle

Pas deze 5 tips toe en je kunt met een gerust hart weer vaker uit eten. 

#1 Lees het menu voordat je gaat

Waneer je afgeleid bent of honger hebt, maak je eerder ongezonde keuzes. Bepaal dus vooraf al wat je gaat bestellen die avond. 

#2 Onderzoek hoe het eten is bereid

De manier waarop voeding is bereid heeft een aanzienlijke impact op het aantal calorieën die het bevat. Kies voor voeding die gestoomd, gegrild, geroosterd of gepocheerd is. 

# 3 Bestel twee voorgerechten in plaats van een hoofdgerecht

Onderzoeken wijzen uit dat mensen sneller overeten wanneer ze grote porties geserveerd krijgen. Als je naar een restaurant gaat waarvan je weet dat de porties groot zijn, bestel dan twee voorgerechten in plaats van een hoofdgerecht. 

# 4 Neem een kop koffie in plaats van een toetje

Naast de calorieen die je jezelf bespaart, profiteer je ook van de positieve eigenschappen van koffie. 

# 5 Deel je gerecht met iemand
Je gerecht delen is een simpele manier van het verminderen van je calorie-inname. Een onderzoek naar mensen met effectief en blijvend gewichtsverlies liet zien dat ze vaak deelden, of een halve portie namen als ze uiteten gingen.

« terug  |   deel dit artikel op: deel dit artikel op twitter deel dit artikel op facebook deel dit artikel op linkedin
Categorieën
acties
blog
Toon alles (264)
#BYEBYEBELLY (18)
Diensten (7)
Diƫtisten (14)
FODMAP (5)
Food Events (1)
• Lifestyle (209)
Locaties (6)
Nieuwe producten (1)
Recepten (0)
Sport (3)
challenges
nieuws
producten
recepten
vlog
contact
online afspraak
manage your lifestyle
partners
b2b